julklappar

nu är julafton snart över! och jag har haft det supertrevligt :)
först har mina kusiner, min moster och hennes man varit här och ätit lunch med oss och mormor!
dopp i gryta, gröt och julskinka :) fick en asfin bh och matchande trosor av dom som jag velat ha väldigt länge!
sedan åkte dom hem, och då kom farmor och farfar. vi åt julbord, väldigt gott! såg mest fram emot tjälknölen (stavas de så?). hur som helst var den underbart god! perfekt saltad!
efter middagen var min syster så ivrig på paketen så vi hade paketöppning. Jag är supernöjd med mina presenter! fick allt jag önskat mig :)
det jag fick var:
-pumps
-turkos Jetset klocka med strass stenar
-spikkudde till nacken
-långt halsband med en glittrig conversesko hängande
-silvrigt armband med berlocker
-röd bh och trosor
-oversize-skjorta i ljust jeanstyg
-rutig "halvstor" skjorta
-paljettleggings
-svart klänning (till nyår)
-badbomber och mysgrejs från Lush
-ska även få lite pengar på lördag på mellandagsrean

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Presentkortet är grr ;) Och allt annat med !! :D GODJUL ! :D

2009-12-25 @ 00:40:57
URL: http://alexandraneudatjina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0