invalid

Varnar känsliga läsare för ett vidrigt inlägg!
det är nog det perfekta ordet som beskriver mig just nu!
var ju som sagt igår på Hermelinen hos en hudläkare och fryste bort några otrevliga kompisar under foten.
Vilket gjorde nå förbannat ont! kunde inte gå på hela dagen igår, och sedan skulle jag sova hos hanna, men pappa
fick komma och hämta mig vid halv 6 på morgonen idag när han for till jobbet för att jag hade så ont så jag inte kunde sova.. de var hemskt! har nu sovit kanske 3 timmar max..
och det vidrigaste av allt var att när mamma tog bort plåstrena osv från foten så hade världens fetaste och äckligaste blodblåsa bildats.. höll på spy när jag såg de!
smärtan var fortfarande olidlig så jag och pappa åkte ner till vårdcentralen där han kikade lite på äcklet, sedan punkterade han blåsan, och sprutade in koksaltlösning för att rengöra, SMÄRTA!
men nu är det lite bättre, hoppar mig fram på kryckor..
kul nyår..
GRATTIS MAMMA PÅ 42 ÅRS-DAGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0