en vän

Amelia hjärtat, du är det finaste som finns! Jag har aldrig haft en vän som dig, aldrig!
Du är den ända jag kan berätta allt för, du vet mer om mig än vad någon annan gör.
Har alltid kul med dig! det spelar ingen roll om vi bara sitter och kollar film, bara att få
vara med dig gör mig så oerhört glad. Att hitta en så fin vän som dig är nog omöjligt!
Du är speciell! Jag gör allt för dig vännen, finns alltid här för dig, och jag vet att du skulle
ställa upp på vad som helst för mig! Du är unik, du är inte som någon annan <3

Kommentarer
Postat av: Amelia

åååhhh:'( jag börjar ju gråta :( Gumman, du behöver inte skriva så här fint, hujja, blir ju helt till mig :') Du är de bästa jag har och de vet du, jag kommer alltid finnas för dig, varje steg, sekund och andetag <3 finns ingen som gör man så glad som du gör mig :) åååhh!! Jag får inte fram nå ord, kan bara säga att jag älskar dig så oerhört mycket och du är min bästa vän! <3

2009-12-22 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0