dan före dopparedan

imorgon är det julafton, och jag har ingen som alls julkänsla.. känns inte heller som att det är julafton i morgon!
men nåja, sådant man får ta! var iaf på stan med vickan och erik idag. köpte julklapp till pappa och erik, men köpte även en födelsedagspresent till sandra som fyller år på fredag :) vilket betyder utgång på Grace! det blir nog riktigt kul skulle jag tro :)resten av dagen har jag spenderat med att städa mitt rum. har skurat och allt!
sedan har all tid gått åt till att slå in julklappar, vilket jag älskar! finns fasen inget roligare än att slå in paket! kom även in för ett litet tag sen från en liten promenad med matte :) var väldigt trevligt! har ju inte sett han på fyra månader eftersom han är i Irland :) Men han verkar ha haft det toppen :) och han stannar här till den 8e januari :) så de blir najsbajs!

Förra julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0