året som gått

Har så tråkigt så jag inte vet vad jag ska ta mig till så jag snodde en liten lista från kenza!
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inget speciellt vad jag kan komma på såhär, förutom att jag fyllde 18 och fick börja gå ut :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte ens att jag hade några nyårslöften vad jag kan komma ihåg. Men hade jag haft några så hade jag förmodligen inte varit så bra på att hålla dom!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte det!
4. Dog någon som stod dig nära? Gammelmommo, och det var jäkligt jobbigt! det jobbigaste var att se mamma och mormor så ledsna.. Min farmors syster dog även, jobbigt det med! samma här, sjukt jobbigt att se farmor så ledsen..
5. Vilka länder besökte du? Finland och Turkiet, vilket var en resa jag sent kommer glömma!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Att mina kusiner, min moster och hennes man ska komma hem från USA!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt faktiskt, har väldigt många minnesvärda dagar!
8. Vad var din största framgång 2009? ingen aning 
9. Största misstaget? Att jag tagit folk för givet
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget mer än att varit förkyld fram och tillbaka tror jag
11. Bästa köpet? Alla kläder :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder borde det nog vara
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Turkietresan. Men även att jag blivit så oerhört tajt med Amelia <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alla turkietlåtar!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har nog varit lika glad/ledsen som alla år
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på tiden!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ?
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj
19. Blev du kär i år? Var redan kär innan detta år!
20. Favoritprogram på TV? Desperet housewives
21. Bästa boken du läste i år? inte läst så många. Men typ "snälla pappa nej" och "skadad"
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En supergod smörgåstårta, en dag med mina närmaste vänner och ett sjuhelvetes party helgen som kom ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? Fick nog allt jag önskade mig
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tatuerade mig, hade släkt, vänner och pojkvän hos mig. På fredagen blev det utgång!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att min moster och hennes familj hade kunnat komma hit från USA och hälsa på, eller att vi åkt dit!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt blandad! var mer färgglad förut, men nu använder jag mest svart! älskar svart <3
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min pojkvän! med speciellt amelia<3 Turkietresan fick mig också att må riktigt bra!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen speciell
31. Vem saknade du? Min moster och mina kusiner
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat många nya människor, men den bästa personen jag träffat är ändå Amelia, även om vi inte träffades i år så är det i år som vi har blivit riktigt tajta! det finns ingen person som hon, en ängel!

Kommentarer
Postat av: Amelia

ååh, gumman, du är tame fan den BÄSTA som finns!!!! :D gaaahhh!! JAG ÄLSKAR DIIIGG!!!! <3<3<3<3<3<3<3

2009-12-29 @ 22:39:56
Postat av: Carro

Torr och blek hy? Besök min blogg! :)

http://carroomattsson.blogg.se/

2009-12-29 @ 22:50:52
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

hehe såna listor är ändå roliga :) Fin blogg du har!

2009-12-29 @ 23:23:22
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Mellis

Jag tycker inte om 2009 ska bli så skönt att komma in i ett nytt decennium :D

2009-12-29 @ 23:32:38
URL: http://mellblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0