andra advent

helgen
fredag - skolan vad lugnt, bara två lektioner och båda bestod av luciarepetitioner.
började sedan göra mig i ordning när jag kom hem, och klockan fem hade jag, amelia och
frida bokat bord på waldorf. de bjöd! (del av presenten jag fick av dom) supersmaskigt!
sedan åkte vi hem till anna för förklink innan de var cleo och purple night!
kvällens förfest och början inne på cleo var great, men sen i slutet vart de ganska segt och tråkigt,
så jag och amelia trallade till max och hade de sjukt kul! hahaha fyfasen!
vi sov sedan i farmors lägenhet i stan :)
- det kommer mera bilder sen när frida skickat :)
lördag - jag och amelia låg i soffa/fotöljen hela dagen! så mysigt! vi käkade pepparkakor
och drack julmust, såg idolrepris osv. sedan käkade vi på max till middag, igen.. men nu är de slut!
åkte sedan hem och bytte om och for till erica i björra :) vi såg film och käkade karra, väldigt mysigt!
hennes pappa har ju skaffat en hund, en Norrbottens spets, som heter Rocky,  gudomligt söt!
men dock helt galen, attackerar benen när man går och biter i allt han får tag i! haha
söndag - idag blir det en lugn dag. försöker få tag i erik då vi måste in på stan innan fyra för att beställa
ett halsband som jag ska få av han i julklapp, och beställer man inte idag så får man de inte innan jul..
men det verkar inte som att vi kommer åka in till stan, då erik inte svarar i telefonjäveln!!
men idag ska jag iaf träna lite historia och gå igenom mitt svenskatal några gånger, sen ska jag få mamma
eller pappa att kanske köra mig till amelia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0