22 minus

det är jäääävligt kallt de! fryser fan ihjäl bara jag går ut med hunden en snabbis.
hur ska jag överleva denna vinter?
Har iaf varit hos sandra ikväll, vi har gjort klart historiauppgiften, så nu är det bara historiaprovet
som ska göras på tisdag så är de lov. fast har ju egentligen lov nu :) skulle också vara med erik idag, pratade med han vid tretiden men då sov han och han skulle ringa upp efter en stund när han hade vilat klart. han har inte ringt än, jag har ringt han en miljard gånger utan kontakt, och sedan fick jag nog så skrev ett sms till hans mamma och frågade om han var hemma eller om dom var iväg någonstans när de inte svarade.
fick ett svar tillbaka "han sover som en stock och de går inte att väcka han.." klockan var då 21.00... DE ÄR FAN FEL PÅ DIG ERIK!!
för att inte glömma så har vi faktiskt två födelsedagsbarn idag :D
Stina och Dara! Grattis på födelsedagen snyggingar :) hoppas ni haft en toppendag!
ett extra stort grattis till stina som faktiskt var så duktig och tog körkort idag också :) fan vad kul!!
Så i morgon blir det att fira stina med middag osv hos henne innan det blir cleo, där Dara och co
också kommer befinna sig :) blir toppen!
Jag och Dara för ett bra tag sen!
Jag och stina förra nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0