turkiet

de var helt underbart! kommer aldrig glömma den resan!
vi har haft kring 45 grader varje dag, och ca 35 varje kväll/natt.
vi har stekt vid poolen och badat i medelhavet bland saltvatten och gigantiska vågor.

vi har ätit supergod mat varje kväll, och utforskat baazarens utbud :) fick med mig två klänningar,
en bikini, en parfym åt mig, en åt erik och en åt vickan, armband och en sarong.

vi har sörplat på supergoda drinkar, såsom green alanya, pink cadilac, sex on the beach, orgasm, fresh strawberry margarita m.m :)

vi har även hunnit vara på en båttur som pågick hela dagen och de var superhärligt att bada mitt ute på havet i de klarblåa vattnet :)
ett beachparty har vi även hunnit vara på, robin hood beachparty! de var riktigt kul. för 250 kronor fick man äta och dricka hur mycket man ville ;D johanna, erica, sandra och elli kom även dit :)

vi har varit ut och partajat varje kväll, förutom den sista för att vi skulle packa.
the doors blev en klar favorit :)

kommer aldrig glömma den här resan. vill redan tillbaka. en riktig livsupplevelse!

emelie håller just nu på skicka massa bilder till mig så bilder kommer nog i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0