sol&bad

har inte haft tid alls att skriva.
de kommer heller inte nå bilder i de här inlägget för jag vet inte i vilken väska jag har kameran i ;)

i tisdags var jag på storsand med mamma, riktigt härligt och mysigt :) var sedan med erik, hanna erica osv på lulsundet och grillade på kvällen :)
igår var jag, hanna och erica på udden och stekte från klockan elva till tre. riktigt härligt. lyckades till och med att bränna ryggen..
på kvällen umgicks jag också med dessa två små loppor. vi hyrde filmen A diary of a sex addict, men den var faktiskt bra :) vi flottade med trocca, pepsi, chips, godis och cheez balls. så något kilo har väl tillkommit! vi sov även i farmors lägenhet i stan :)
och idag har vi även varit på udden hela dagen. har fått sjukt mycket färg jämfört med tidigare i veckan!
var även och badade med erik och co på sinken sen :)

men nu är jag hemma, ser csi med mamma. käkar mörk choklad med apelsin i och dricker saft :)
ska gå och hänga tvätt med mamma nu,
men i morgon blire storsand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0