party

igår var de party hemma hos per :D jag tycker iaf att de var grymt kul.
förutom lite tråkigheter som alltid, alltid förekommer på fester. 
någons dricka minskar utan att dom själv har tagit något.
och att de alltid är något som går sönder.
nu var de tyvärr pers säng som fick ta den smällen igår.
tråkigt, tråkigt.
men förutom de tycker jag att de var superbra :)

sov hos min bejbi inatt och de var riktigt mysigt :)
är hemma nu, ska bara skriva klart här så ska jg färga och slinga mammas hår :)
juste, färgade ju mitt eget hår igår också. tog sammets mörkbrun, men de är typ svart!
men vi gillar svart!

 
 


Kommentarer
Postat av: josefinef

du vart as snygg i håret! :)

2009-08-30 @ 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0