mat

är jättehungrig. men som tur är ska köttet bara grillas och tillbehöret in i ugnen så är de mat :)

idag hade vi en riktigt kort skoldag. eftersom dom fristående kurserna inte startar fören på måndag
så hade vi bara idrott. vi fick träffa våran nya lärare och han visade oss betygskriterierna. 
sen sluta vi!

mötte upp mamma på stan och kika runt med henne.
fick mig en tröja, ett hårspray, en mascara och en deo.
men tröjan ska jag ge igen pengar för sen när studiebidraget kommer :)

vi tog även en fika på fiket som ligger bakom shopping :) 
vad tusan äre de heter? de försvann helt ur huvudet på mig!

men nu ska jag strax äta middag och sedan umgås med hanna och josse trorja :)

Kommentarer
Postat av: emelie

ah va för tröja?:D och det heter condis ;p

2009-08-28 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0