hosta

har just ätit en polarkaka med ost och druckit te med honung.
min hosta kommer tillbaka..

skulle provträna idag efter min tre veckors långa förkyldning.
fast kan ändå inte kalla de förkyldning. för jag har inte varit snorig eller haft ont i halsen.
bara hostat. i tre veckor.. så skulle prova idag.
men nej, de gick åt helvete!
kunde vara med på uppvärmningen tills jag fick svårt att andas..
så de var bara att åka hem.
tråkigt! vill ju verkligen träna!

ska nog gå och sova strax. känner att jag inte fått sova ut ordentligt sen innan jag for till turkiet.
börjar klockan två i morgon. historia från två till tjugo över tre :)
grymt skönt med en lekion på måndagar!
så då får jag sova ut. kanske inte ens behöver ställa klockan?
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0