uppdatering

denna söndag har varit väldigt slapp. jag och emelie vaknade vid halv tolv, gjorde frukost till erik på sängen :) och så åt vi själva. vi smakade också julteet jag fick igår, GOTTGOTTGOTT <3
Sen har alla vi tre, jag, erik och emelie legat och pratat osv i min säng i flera timmar :) myyyys <3
sen åkte emelie hem och då åkte jag till stallet och vi körde hem erik. red jojsan en sväng :) det var lite väl kyligt idag ;p
men iaf så har jag nyss ätit, hemmagjorda hamburgare med friscobröd :) gottans!
sen halv sju så ska jag och mamma på poweryoga :) ska bli spännande! sen ska jag och sova hos min äskling :)



                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0