min älskling..

jag trodde vi hade det näst intill perfekt.. jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjort inatt.. grät i morse också, vilket jag inte trodde var möjligt efter allt i natt. trodde tårarna var slut.. gråter fan nu! erik jag offrar verkligen allt för dig, mitt liv om så krävs.
inatt var den hemskaste och jobbigaste natten i mitt liv, det ända som gjorde det lite bättre var att du var med och tröstade mig. dom här tre veckorna framåt kommer vara dom värsta i mitt liv. jag kommer inte klara det! det kan inte ens gå en dag utan att jag tänker på dig. jag älskar dig så förbannat mycket erik, du förstår fan inte.


Kommentarer
Postat av: frida

vad har hänt gumman?:(

2008-11-30 @ 11:58:03
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0