IDIOTER!

Gårdagen var sjukt kul till en början, fick massa fina presenter, tack!
åt pizza och hade det trevligt, tills allt började spåra! förstöra en kompis födelsedagsfest är ju ganska snällt.
ar så jävla förbannad,hade fan kunnat slå ner vem som jävla helst, när en sak slutade kom det nå annat!
min sängbordslampa är trasig, fick gå och plocka fimpar över hela gården, öl över hela golvet i hallen, runnen öl över dörrarna i hallen. BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!! och det som är så jävla hemskt är att det är mina kompisar!
Det som är bra nu, är ju iaf att jag vet vilka jag ska ta hit nästa gång och vilka som inte ska komma. och det borde ni veta utan att jag nämner något namn!
Speciellt tack till Emelie och Erik <3 älskar er! Johanna du var också till en stor hjälp gumman :)

Ursäkta men jag måste bara få ta ut min ilsk en sista gång.
JAG BLIR TOKIG, NI BETER ER SOM NÅ JÄVLA SMÅ TÖNTFJORTISAR SOM TYP ÄR TIO ÅR. HELVETE HELLER! OCH FÖR SISTA GÅNGEN, DET SISTA MAN GÖR SOM KOMPIS ÄR ATT FÖRSTÖRA KOMPISENS FÖDELSEDAGSFEST.
MEN JAG HADE FEL..

Mina nya kompisar som emelie, amelia och co, betedde sig som riktiga kompisar jämfört med dom jag känt i flera år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0