25/5 - 06

2 och ett halvt år i morgon <3

Jag älskar dig så sjukt mycket erik, vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig! Jag kan prata om allt med dig. Du är så jävla underbar :) släpper aldrig taget om dig! Du är ljuset i mitt liv. Det pirrar fortfarande i min mage när jag bara tänker på att få vara med dig :) Bara känslan av att få stryka dig i håret och pussa på dina läppar gör mig helt tokig <3 Tror inte det är någon som förstår hur mycket du betyder för mig, och det går verkligen inte att beskriva med ord! Du är den ända som riktigt lyssnar på mig, som jag kan gråta ut mot och få tröst, GAAH DU ÄR SÅ JÄVLA UNDERBAR ERIK!
Vi har klarat av 2 och ett halvt år och fler borde det bli, och fler ska det bli!
Hoppar du så hoppar jag älsling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0