20.00

kom nyss hem, varit på waldorf och ätit. var inge gott för maten smakade inget =( var ändå inge hungrig så. 
pratade nyss, det kommer nog bli bra att vara ifrån varandra ett tag, iaf till den tjugonde typ. ska kämpa så gott jag kan, men det kommer bli jättesvårt! men jag vill verkligen att det ska funka mellan oss, och det vill erik med <3  jag ger inte upp! 

men nu ska jag krypa ner i fotäljen och se på tv, och komma på andra tankar :) mamma ska ge mig masage också. sen blir det att se sanningens ögonblick!




                                                                                            
Mitt hjärta<3 jag gör allt för att få fortsätta vara tillsammans med dig! det kommer bli bra, vi måste bara hålla ut, men det kommer bli svårt.

Kommentarer
Postat av: frida

vi kan kämpa tillsammans sara.. :(<3

2008-11-30 @ 20:26:59
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0