18 november

Herregud, har inte skrivit på en månad!
Men det har ändå inte hänt något speciellt viktigt under den tiden heller.
Pappa fyllde år den 14 november, 40 år :) firade han med smörgåstårta och massa gott :) lördagen den 15 november hade vi hans överraskninsfest ;D det var mycket kul! jag och sandra var bartendes, vilket lönade sig i lite pengar :) och så den 17 november alltså igår, då var det min födelsedag :) 911117
Dagen spenderades först och främst med min älskling som bjöd mig på fika efter skolan :) sen gick vi och köpte en present till mig, ett par skor och en t-shirt blev det :D TACK ÄLSKLING, du är verkligen guld värd <3  sedan åkte vi hem till mig och åt smörgåstårta och gräddtårta med familjen, farmor, farfar och mommo :) mysigt!
De jag fick var:
En klocka
Tröja
En till tröja (i förskott)
T-shirt som sitter ihop med kjol
Present kort Lush
Pengar
Örhängen (som inte kommit)
Bok
Volumemaster
Tror faktiskt att det var allt om jag inte glömt något :)

Ska ta och avrunda nu =) ska prata med frida på msn, för hon ska hjälpa mig och snygga till det här lite ;)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0