18 november

Idag fyller Hanna 16 år! så GRATTIS till dig snygging :)

Dagen har varit kort och väldigt onödig. Gjorde i princip ingenting innan lunchen. Palt till lunch :D väldigt gott! vi startade en liten tävling, paltätartävling :) det vart oavgjort mellan mig och emelie med tre paltar ;P för ingen orkade äta mera, haha
Sen hade vi sammhälls, gjorde inte mycket där heller. satt bara och skrattade :) Men nu är jag då hemma, har just ätit en liten fjesig tårtbit som var kvar, och nu väntar jag bara på att erik ska ringa för jag ska kanske följa han när han ska klippa sig :)  sen ikväll blire att träna <3

Tack Frida för att du fixade min blogg! guld värd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0