00.47

har just kommit hem från danne, vi har spelat bluff ett tag, och innan de såg jag och matte idol :) alltså fuck you Johan! så jävla rätt!! och bara hon som typ höll på dö när han kollade på henne i puliken var ju så jävla patetisk så jag blev upprörd. kan tänka mig att hon tagit självmord eller något liknande nu efter han åkt ut :) synd!

jag och matte tog iaf bussen hem halv tolv från stan, och när vi var vid kyrkogården kom vi på hur sugna vi vart på maxmat, så vi hoppade av vid elgiganten och gick på max, fast det skulle stänga på en kvart ;D men vi fick sitta där även när det var stängt :) gott var det, men känner nu att det var väldigt  onödigt, för jag har ont i magen..
men nu väntar jag på att gossip girl ska laddas hem klart, så ska jag lägga mig i sängen och se dom :) har fan inte sovit hemma sen lördag till söndag :o
ska bli skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0