Zuch a Joyment

Min älskling! du är den underbaraste hästen jag ridit i hela mitt liv. seriöst. helt underbart! du är helt genomsnäll. skulle aldrig göra något för att skada någon. Du är helt enkelt helt jävla underbar! kommer bli jättetomt utan dig sen.. kommer att sakna dig enormt mycket! men jag har inte tid. och det är inte rätt mot dig att bara komma på helgerna, de vill jag inte!
du är så klok! du förstår verkligen. har så många underbara bra minnen med dig älskling :) men också många som är lite sämre. men saknaden kommer att vara stor ska du förstå! december ut sen aldrig mer.. vill inte tänka mig de, men det är så de kommer att bli. Har inte den tiden du behöver hjärtat <3 men jag lovar att jag kommer och hälsar på!




Kommentarer
Postat av: Elina

:(

Många dåliga minnen haha! Typ olyckan med vagnen och när jag skulle hoppa barbacka ;)

2008-12-13 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0