uppdatering

har läst ett och ett halv kapitel i boken jag ska göra en analys om. Pengar heter den! och vill ni veta en sak? den suger hårt! skriven på 1880.. och jag måste läsa ett sånt språk som jag knappt fattar ett ord av. ty, ack, icket, gingo osv! panik.
har nästan gjort klart författarporträtten nu. lite kvar. en sak bortgjort iaf.
och i morgon ska jag ta med lite praktikuppgifter som jag och kristin ska gå igenom så dom blir klara :)
grymt skönt de ska bli med lov må jag säga! får lov på torsdag, för vi har komp på fredag sen vi såg romeo och julia :) SKÖNT! så blir att sova hos erik torsdag till fredag. sen hitta på nå mys med brudarna på fredagkväll <3 skoj!

men nu har jag just borstat tänderna, ska börja natta! ska ju som sagt upp tio i sex i morgon, inget jag ser fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0