uppdatering

sitter med erik och ser heartbreak hotel på tvn. rätt rolig faktiskt! han ska sova här i natt också :)
idag har jag inte gjort många knop. for till Sten och fick massage av honom. inte skönt! och min rygg var inte i något bra skick, inte min nacke heller. så han sa att de var bra att jag slutade med ridningen..
sen efter middagen for jag och örningskörde :D gick superbra! bästa gången hittills! sen körde jag och hämtade erik och vi for hit. åkte då med mamma och mormor till frida (mammas kusse) och hämtade en stoooor bag med kläder om hon inte skulle ha kvar. hittade massa fina tröjor :) 
sen har jag klätt julgranen medans mamma och pappa kikade på :p ahha blev riktigt fin :D
nu ska jag vara social med erik, sen ska vi krypa ner i sängen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0