take a bow

har just kommit hem. sitter och ser alien 3 med min älskling :) han ska sova här <3 vi skulle först sova hos han men vi hamnade här tillslut ;)

kvällen har vi spenderat med danne, sebbe, jeppe, matte, patte, en till (minns inte namnet), toni och hans kompis. dom har spelat poker och jag har sett harry potter! hahah vilket skämt, hatar egentligen harry potter :p sen vid tio gick jag, matte, sebbe och jeppe till max. matte var hungrig som en gris. jag köpte en liten hamburgare bara :) gott vare!
sen vid elva så körde danne hem oss som skulle till porsön och toni körde dom som sku till björx :) helt kul att han fått körkort! lite komiskt ;) haha
men nu ska jag vara social med erik.
hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0