rispuffar

de är vad jag har i munnen just nu. väldigt gott må jag säga!
ville bara säga att jag är väldigt sugen på paketen som är här i rummet där jag sover hos farmor och farfar. det är en hel hög på golvet! spännande. och det är en hel del som är till mig ;) stora som små. har faktiskt inen aning vad det kan vara förutom att  jag hört att en av dom är en chokladask för jag har ju självklart skakat på paketen :D och en tror jag är en vinterjacka :D wiihooo men man vet ju aldrig.

ville också ge er lite onödig information som att jag nu ska börja söka fakta till mitt författarporträtt om Victoria Benedictsson. låter inte så frestande eller hur? nej för de är det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0