Julrea

blir inge överkalix idag.. hade velat fara med ar så helvetes  ont i mn mun. tandköttet har svullit upp ännu mera vid tanden så  jag till och med råkat ita på de så de blivit blodigt.. och halsen, på tal om den så blir den ju fan aldrig bättre! typ sämre och sämre varje morgon jag vaknar. så därför uteslutade jag att åka till överkalix. kommer inte ha så roligt om jag ska gå och klaga på mina smärtor..
så därför blir de mellandags rean med min syster idag :) hoppa jag hittar massa fint :D
resten av dagen ska jag ta de lugnt och hoppas över att mina smärtor avtar en aning =)

Kommentarer
Postat av: SOFICIOUS

hoppas att du fyndar nåt fint på rean :)

2008-12-26 @ 10:08:34
URL: http://sofiasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0