juldagen

julafton igår var superbra och mysig :) fick allt jag önskade mig förutom en parfym då ;p
idag har jag och mamma varit till läkaren där vid stadshuset. satt där och ävntade i två jävla timmar innan vi fick komma in.. och var där inne ca tre min.. less som fan! men de var inge halsfluss och de där med att tandköttet svullit upp och lagt sig över min tand så jag inte kan tugga kan dom inte göra något åt :s vilka jävla läkare vi har här i luleå! jävla kärring!
skulle sen vara med erik men han har redan åkt till ske-å =( så får inte se han fören den 29e eller 30e.. för ska fara till överkalix i morgon :)
men nu ska jag gå upp och färga mitt hår :D

juste blev iaf bjuden på födelsedagsfika ikv klockan sju hem till sandra :D för hon fyller ju år =) grattis gumman <3 sjutton år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0