dan före dan före dopparedan

kom nyss från mommo. har scrapat lite, och gjort en liten julklapp till eriks familj :) ska till han och lämna julklappar i morgon! men först ska jag på stan och hämta min klänning och göra lite annat och sen ska vi till storheden och sen till emelie :) fullt upp!


Jag saknar mina vänner, såsom Sandra osv. Saknar allt vi hade förut. Alla kvällar vi tillbringade tillsammans. Vad hände? Varför är de så här? jag vill de verkligen inte.. De gör ont i mig när jag tänker på det!
Jag vill att det ska bli som förut igen <3


   (Du/ni som vet att ni fattas på bilden är inte glömd, hittade bara inte någon på oss alla.)

  (Sandra, jag saknar dig så att de gör ont!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0