7 december

har just kommit hem från överkalix :) sjukt mysig helg!
kom dit på fredagkväll vid åtta. vi myste järnet framför tvn med en stor godisskål och såg idol :) kevin och alice i final :D Alice måste ju bara vinna, om jag så måste sitta och rösta på henne hela kvällen ;)
vi gjorde en tidig natt, la oss ca tolv utslagna som vi var. en tidig morgon på lördagen blev det. vi låg i pyamas till ca halv fyra! skönt vare. vi såg tv och film :) mys! och massa godis:D sen efter middagen bestämde vi oss för att köra skoter :D Mycket kul! vi körde bara på gården för det var så jävla mörkt, men vi åkte iaf tefat bakom och det var helt galet :D haha tidig kväll även lördag! idag så ställde vi klockan på tio. vi bestämde nämligen att vi skulle upp tidigt och köra skoter medans det var ljust :) var ute i ca tre timmar i 17 minus grader :) mysigt vare! och grymt kul.
tack för en helt underbar helg Emelie <3

Nu vet jag inte vad jag ska fördriva tiden med, ska iaf ta något och äta. känner att magen börjar kurra! sen ska jag ringa min älskling och säga att jag är hemma :)

Frissan i morgon, blir kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0