30 december

Grattis mamma <33

är hemma nu, kom hem igår men då for jag ner hit till erik direkt :) sov här <3
helgen har ju som sagt spenderats i överkalix med emelie. mycket skoj! vi har åkt skoter varje dag :) grymt roligt! men när vi åkt med jan (emelies morbror) blev de hela en aning mycket läskigare :p men kul de med =)
grymt lyckad helg! och de var väldigt skönt att komma bort från allt

Idag ska jag på stan med emelie :) vi ska äta lunch och kika på kläder, måste även köpa något åt mamma. och sen måste jag kika på någon ny klänning eller nå till nyår för den jag nu har har gått sönder i sömmen så ska lämna tilbaka den..
efter stan när jag kommer hem ska jag baka tårta :) så blir väl en massa fika med mormor och alla :)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Jag har rea på ALLT på min smyckeshemsida.

Kika in och du kanske hittar något.

http://hem.passagen.se/kattisdesign/

Ha en fin dag!

2008-12-30 @ 10:36:19
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0