3 december

bara 21 dagar kvar tills julafton, 12 dagar till nyårsafton, 27 dagar tills mamma fyller 41 år och 14 dagar tills jag får "tillbaka" min älskling! längtar så sjukt mycket efter dig erik, du förstår inte. tänker på dig i princip hela jävla tiden! du gör mig galen älskling <3 men jag gör allt för oss.

är hemma idag också, ingen ork att gå till praktiken med jobbig huvudvärk och typ igenslemmad hals! var inte så pepp på det :) men har iaf nyss vaknat, sitter och ser på top model 8, väntar också på att pappa ska komma hem:) för han ska ta med maxmat åt mig <3 så snällt! italiantrio garlic (deruuuu amelia ;D), cola och en smältost :) meeeee lööööööööv it!
sen ska jag väl börja ladda hem ett antal filmer så jag har något tidsfördriv, måste också börja träna till kommunikationsprovet som är på fredag..

Kommentarer
Postat av: Amelia

Ååhhh Sara, fy fan vad gottt :D:D Jag ska få FISK!!!!!!! USCH!! Nu ska du vara lycklig, för jag är grymt avundsjuk ;)

2008-12-03 @ 16:24:21
URL: http://ameeliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0