17 december

Varit en lugn och skön dag på praktiken :) ingen utgång idag heller för att de blåste så mycket så ungarna hade typ blåst bort! är iaf hos farmor nu, väntar på att pappa ska komma så vi kan käka middag! spagetti och köttfärssås, farfars specialitet! supergott <3
sen åker jag hem med dom för att jag ska och träääääna :D ska bli skönt! ska på bodypump i morgon också :D härligt!
och ännu en bra sak med imorgon är att jag får jullov :D sista dagen på praktiken i morgon! UNDERBART

De är ju trots allt den sjuttonde december idag. och som jag sagt fyller ju Stina 17 idag :D grattis igen <3 dara fyller även år idag :) grattis till dig igen också :D känns inte som att de var prick en månad sen jag fyllde år.. tiden går snabbt! väldigt snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0