17.00

Har nyss sett top model. har väldigt långtråkigt! pratade nyss med erik också. han kanske ska komma hit sen för han ville kika på hockeyn :)  om han inte kommer hit ska jag gå ner till mormor och pyssla lite :)
har gjort en till sån dära krage nu, blir kanske en bild sen :) nu ska jag nog hoppa in i duschen och planera för resten av dagen!
mys med luciatåg i morgon på morgonen med mina älsklingstjejor <33



14.00
har just sett Twilight. tyckte inte att den var så bra som alla säger att den är. det var bra, men inte den bästa film jag sett!
har iaf stickat klart min "fusk krage" :) kanske stoppar in en bild sen. nu vet jag inte riktigt vad jag ka göra. skulle behöva gå ut med milou, men han sover så de får vara :)





Kommentarer
Postat av: Sofia

Äntligen någon som har en normal uppfattning av filmen!



Alla som inte har läst böckerna verkar bli helförälskade i filmen och suckar över hur snygg Pattinson är. Jag satt och asgarvade i stort sett hela filmen för allt var så fult jämfört med boken. Den är bra på grund av att den var rolig, men jag hade förväntat mig mer.

2008-12-11 @ 20:53:29
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0