13 december

igår spenderade jag min kväll hemma hos emelie på örnäset med henne och sandra :) och hennes mamma!
det var riktigt mysigt. skulle åka med bussen dit. klockan var sju så jag tänkte men okej bussen går 18.08 den hinner jag ju med :D så står jag där och väntar och väntar. ingen buss kommer! och så upptäcker jag att jag är en timme seg! haha irriterande. så pappa fick komma och köra mig :)
men vi såg iaf idol. FYHELVETE att kevin vann! aldrig mer idol för mig! han är ju fan redan känd. varit med i meldifestivalen på malta och allt, jävla snyltare! sen efter det så spelade vi malarky :) riktigt kul spel, speciellt när vi började bli lite trötta! sen vid halv två följde vi med sandra när hon skulle gå hem så vi fick lite nytt syre i huvudet! sen gick vi in, skulle se film och så dära. för vi skulle ju vaka! men det gick ju som det gick :p vi åda somnade vid kvart över tre när vi såg film. lyckat!

idag har jag iaf varit hos emelie till klockan tre :) sett tv och myst! sen åkte jag hem, bytte om och for till stallet. red med elina och det var riktigt mysigt!!



   
(bilden är inte från igår, haha lite fult att alla står likadant ;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0