13 oktober

Gud vad snabbt oktober har gått, halva månaden är ju strax över.. Och är de inte lite tidigt för att de ska vara så här sjukligt kallt ute? och att de till och med snöat flera gånger. I förrgår fick jag världens sladd med bilen för att de var så halv ute, i oktober?

Hur som haver så har jag även hunnit vara i stockholm i fyra och en halv dag med Hanna och Josse. Vilket var väldigt skojsigt! Shoppade upp alla mina pengar så nu har jag bara några kronor kvar på kortet och de värsta är att lönen inte kommer fören om två veckor.. Kanske lägger upp nå biler här i veckan på det jag inhandlat. Vi har iaf bott hos min tremänning Marcus, vilket också var trevligt :)

Jag och Josse har spanat som tok efter kändisar och inte såg vi nå speciella.. Vi såg Erika, Stefan och Fredrik från Paradise hotel, EDM Mattias och Görel Crona (hon som är med i Änglagård), bloggaren Dollyblond.se och sen tror jag icket att de var någon fler..

Men nu är jag tillbaka på jobbet och nu ser mina dagar likadana och tråkiga ut. Jobbar till halv fem varje dag sen är jag antingen med Erik, Hanna och Josse eller Anna, alltså inte så speciellt händelserika dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0