fotti

skönt med helg nu, riktigt skönt! känner att jag verkligen behöver sova ut, för de var ett riktigt bra tag sen. har även gott om tid att packa i lugn och ro, för packa de måste jag nog börja med i morgon skulle jag tro. men jag är sämst på att packa, har alltid med mig hur mycket som helst men använder bara hälften max..

Men hur som helst så var det riktigt lugnt på praktiken idag. skönt med bara två dagar kvar av den pga att jag missar när jag är i turre :) Efter praktiken for jag till porsöplast med erik, sebbe och krille. dom kicka lite boll och jag chillade på sidan om :) satt även och fotade lite. På tal om ingenting så har jag nyss ätit donkenmat till middag, gott men väldigt onödigt! och nu ska jag byta om, sedan posta ett paket och gå ner till min ena hälft (Anna Selin), och efter det blire övernattning hos min andra hälft (Erik Öström)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0