packa, packa, packa

ikväll åker jag ju till Turkiet med familjen. och gud så skönt det ska bli alltså! hoppas vi får riktigt kanonväder. Jag och mamma har iaf nyss varit och handlat en stor godispåse till flyget, lite festisar och nya Vecko revyn! Hade ju egentligen också tänkt köpa en ny bok som jag kan läsa på stranden, vid poolen etc, men kom på att jag lika kan ta med teoriboken, för nu fasen måste jag komma igång med den för de är inte långt borta nu :) Men iaf så ska jag bara skicka över flera hundra bilder till Per från helgen och sedan fortsätta packa. eller jag är i princip klar, men de är bara lite smågrejer som ska ner. oj gud, kom just på att jag inte ens tagit fram nå skor som jag ska ha med.. de blir de största problemet!

det ända som är jobbigt med att fara på kvällen (planet går 21.10) är att dagen går så sjukt sakta.. finns inte ett piss att göra. och jag kan inte heller gå ner till min älskling för han sitter på arlanda med sina föräldrar och väntar på planet som ska ta dom till Rom.. buhuu!

Slänger in lite bilder från fredagen och lördagen också. party på fredagen hemma hos krille, och grillning på storsand på lördagen.
Storsand
Avslutar med kvällens snyggaste bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0