kultan

Helt otroligt skönt med sovmorgon i morse, kunde sova ända till klockan elva. Tog bussen till stan för en körlektion 12.25. Gick super! fast de var sjukt långtråkigt att köra runt, runt, runt i stan i en timme.. Jag och josse hade planerat att plugga teori på datorerna på po´s men dom funkade inte.. Så vi trallade in till stan och mötte upp Erik och Sebbe, sedan anslöt sig även Hanna. Råkade gå förbi Gina Tricot där det satt en röd affisch med texten "summer sale 29:-", och vi kunde inte undvika att kika in. Kom dock ut med en påse och lite småkronor fattigare.. Men jag gjorde ett riktigt kap! Ett par aprikosfärgade shorts, ett blommigt linne och ett par brallor för hela 87 kr, vilket hade kostat 530 kr ordinarie. Det kallar jag för att shoppa!!

Efter den lilla rundan vart det häng på kultatrappan. Solenstekte och vi chillade på där i värmen. Riktigt najsigt alltså! Nu väntar jag dock ivrigt på tacopaj som är denna måndagens middag. Smaskigt det ska bli. Tacopaj är nog min nya favoritmat trorja. Efter middagen kan jag också meddela att jag ska posta iväg lite traderagrejor och sedan möta upp Anna och Hanna för en prommis i det härliga vädret.

Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0