en liten tripp kanske

Det har varit en rätt trevlig helg faktiskt. I fredags så grillade vi ett gäng på.. ormberget.. vet att jag har sagt att jag aldrig skulle falla mig in att sitta på orm och grilla, men nu blev de bara så. Men vi hade trevligt ändå. Efteråt var ni några stycken som såg film hos Per, men jag kommer dock inte ihåg vad den heter? Per lärde mig även massa nytt om min nya systemkamera (Sony DSLR-A330), så nu borde jag kunna lite mera om den, men det finns ju fasen sjutusen olika inställningar.. hade de inte bara kunnat finnas en, haha. Men jag älskar iaf min nya kamera!

Igår, lördag, så for jag, Hanna, Anna, Per och Erik till kvantum. Handlade käk och for sedan till Eriks stuga i Vitåfors. Vi började med att grilla kött i grillkåtan med lite cider och öl, ytterst mysigt. Ett tag efter middagen började alla komma igång, och vi hade det riktigt trevligt, eller iaf jag! Sedan kallade bastun på oss. Och herregud säger jag bara... Fem pers i en liten duschkabin, vilket resulterade i att duschslangen lossnade och ena skjutdörren blev lite smålös, haha. Sen blev de chill i sofforna med massa svammel. Men jag hade riktigt kul iaf, och vi måste göra om det en gång till till sommaren, eller vad säger ni?


Fredag




Lördag








Kommentarer
Postat av: hanna

det måste vi helt klart!:)

2010-05-09 @ 19:52:37
Postat av: Anonym

vi drar just efter skolan är slut tycker jag :) då äre ju så där varmt ute osv! vilka ska man dra typ? du, jag, erik, per, danne och någon till. men typ inte så många, de blir så trångt då

2010-05-09 @ 20:01:03
Postat av: sara

oj, de var iaf från mig ;) haha

2010-05-09 @ 20:01:24
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0