17 augusti

då pyser jag till turkiet igen. men dock inte med familjen denna gång, utan med ett härligt glatt partygäng! idag var vi och bokade, najs med all inclusive! det blir jag, maja, jennifer, jennifer, erik, danne, per och kanske sebbe. fyfan vad kul vi kommer ha! känns som att det kommer spåra.. haha men vi kommer ha de så underbart!


ville också bara säga att jag har världens finaste, snällaste och underbaraste pojkvän! han gör mig så lycklig, och vi har så roligt tillsammans, alla fina minnen <3 jag älskar han för den han är! vi behöver inte hålla på köpa massa saker och tjafs till varandra för att vi ska uppskatta varandra, vi uppskattar varandra för så mycket annat. hellre känslor än materiella ting, eller vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: frida

klart jag kan göra det, tänkte när du inte frågat:D hihi

2010-06-04 @ 13:09:44
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0