skyfall

Det här lovet har inte alls varit så speciellt roligt och händelserikt som lov brukar vara. Man kan inte (man kan) vara ute när det snöar så groteskt som de gör, det finns inget att göra inne och alla sover bara.. Men idag ska jag faktiskt på stan med Anna och Jennifer, plus lite fika :)

Igår var jag iaf med min två babes (Anna och Jenkan). Vi spelade kort, surrade på och drack lite vin :) Erik och Kenny snippade förbi och så sjöng vi lite Singstar. Jag vann!

På tal om ingenting så är jag oerhört less på alla mängder snö som bara rasar ner. Vilket det också gjort nu i flera dagar.. Känns ju som att det aldrig kommer bli sommar.. Men vi kan ju alltid hoppas!
Det är för övrigt bara 74 dagar kvar till Turkiet idag, och bara 100 dagar kvar till sudenten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0