?

Det finns ingenting att blogga om längre.. plus att mitt liv inte alls är så speciellt händelserikt!
Men det som hänt nu sen senast är väl att jag har hämtat ut min studentmössa som satt helt perfekt på! (vågade först inte prova den..) Jag har en supersnygg studentklänning, jag har köpt biljetter till balen till mig och Erik, frisör och naglar är inbokade till balen och så har jag även inhandlat lite nytt. Såsom en skjorta, leggings, ring, halsband, väska till balen/studenten, tygväska och ett par solbrillor som likar Rayban clubmaster modellen.
Juste, jag har även anmält mig till körskolan och hunnit vara på en teorilektion och så har jag bokat in alla mina sju körlektioner jag har. Första efter lovet! nervis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0