underbart!

kan börja med att berätta att de kommer fortsätta med väldigt lite inlägg här.. (som det känns för stunden iaf).
Jag har nu iaf hunnit med studentbalen som var superkul och spenderades med mina närmsta vänner. jag har hunnit med en hel veckas festande med min underbara klass BF3a, och jag har även hunnit med att ta studenten. och fyfasen vilken härlig känsla de var alltså. att få springa ut på scenen med klasssen och skrika våran egenkomponerade superlåt, att få leta ett ett plakat med en liten minisara på, att ha hur mycket blommor och nallar som helst runt nacken så att man nästan fick ont, att stå med sin underbara klass på ett lasbilsflak och skrika så jäkla mycket så att rösten var borta när man klev av, de är känslor som jag aldrig kommer att glömma. De var så jävla underbart. hade kunnat berätta om studenten hur mycket som helst, men då kommer de bli ointressant. men den var som sagt helt underbar, och jag skulle göra vad som helst för att få återuppleva den!
Jag älskar min klass BF3a så jäkla mycket, ni är helt underbara, kommer aldrig glömma er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0