tisdag

började dagen på SSAB med klassen! eftersom vi arbetar med en kurs som heter typ arbetssätt och säkerhet eller nå så åkte vi på studiebesök där. De var ganska intressant ändå! Vi fick ha jättefina röda rockar på oss som de stod besökare på och en assnygg blå hjäl.. hahah Kul ändå! Ganska coolt de där med masugnen osv.
Efter studiebesöket åkte jag och Amelia till stan för att äta lunch på Max, friscomål! Och sedan till Aeon för att jag hade tid klockan tolv för tatuering! Vart jättenöjd med den :) gjorde inte alls nå ont om man jämför med nacken, vilket inte heller gjorde så speciellt ont :)
Men nu ska jag vara social med Amelia, och sen när hon åker ska jag nog ta en liten nap! trött och har huvudvärk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0