shoes

jag älskar skor! hade kunnat överleva galant om jag bara fått köpa alla skor jag ville ha!

igår skickade vi iväg en liten H&M beställning, fick ett par "basketskor" i conversemodell, svarta täckta med paljetter, lite småtuffa sådär, en svart transparent blus och den efterlängtade paljettvästen som äntligen var på halva priset :D wihoo

nu när pappa kommer hem från träningen ska jag även beställa ett par pumps från Nelly också :) älskar skor!

hur som helst ser jag nu paradise hotel <3 har nyss målat mina naglar, lila blev dom! även gjort tippar ikväll :)
aja, kan inte konsentrera mig på både tvn och datorn samtidigt.. ska lägga mig i sängen bums efter programmet! blir trött bara jag tänker på att jag ska kliva upp sju i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0