napeli nap

Min nap blev lite för lång för att kallas nap, nämligen tre timmar.. Men de var sjukt skönt! Fast jag har fock fortfarande ont i huvudet.. Tänkte strax gå upp och duscha osv så jag har något att fördriva tiden lite med tills paradise börjar tio :) sjukt less att Stefan fick åka hem iaf, vilken hunk!
Hade tyvärr inte så mycket mera vettigt att skriva för stunden, tänkte bara visa att jag lever :) Och juste, de ska ju typ bli snöstorm i morgon.. De skulle tydligen snöa hur mycket som helst och blåsa som jag vet inte vad.. Orkar varken med blåst eller mera snö! Och nu när jag nyss var ute med hunden var det typ redan storm så den är nog påväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0