imorgon

Mina älskade och efterlängtade kängor kom idag :D sov när mamma var och hämtade dom efter jobbet, och när jag vaknade var jag på lite dåligt humör för att jag hade ont i huvudet, men när hon visade att hon hade hämtat skorna blev jag genast mycket gladare :D Var lite orolig att jag inte skulle kunna ha dom då de är storlek 37 på dom och jag har ju 36 på fötterna, men dom passade perfa :)
I morgon blir det en kort dag, slutar 11. Då blir det att åka hem, fixa alla saker, vänta på Amelia och bege sig till Anna för fix och tre rätters middag :D kan inte bli bättre! Det kommer nog bli en toppenkväll med härliga människor! Vi har ju planerat att vi ska ha kändistema på festen, så de kan bli skojsigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0