axel

Har shoppat lite idag med mamma efter skolan :) Blev ett par träningstights, en kavaj och ett "partylinne" :) var även och kikade på balklänningar igen, men de fanns ingen klänning i det märket jag ville ha inne så kunde inte prova storlek, men ska tillbaka i veckan och göra de då dom fått in en :) Det blev även lunch på max med Amelia och ErikB!
Nu hemma har jag inte gjort något alls! Har nu på kvällen knåpat ihop ett litet axelsmycke, ungefär ett likadant som jag haft tidigare men de har gått sönder :) ska nog göra ett till i helgen! Ser faktiskt riktigt mycket fram emot helgen! Mest troligen utgång i morgon med några härliga personer, och sedan ska jag umgås med världens underbaraste människa på lördag! kan ju inte bli bättre, eller?
Tänkte även slänga in en bild på min nya tatuering :)
(dock lite röd och kletig här)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA! du vet lika väl som alla andra att hanna skulle skriva det där långt innan dig, pallaaaaaaaaaaaaaaaa!

2010-01-29 @ 08:43:18
Postat av: sara

ursäkta men jag har ingen aning om vad du pratar om? vilken hanna menar du först och främst? och varför kan du bara inte stå för vem du är? är de så jävla svårt? och har du nu så jävla svårt med det så behöver du ju fan inte kommentera

2010-01-29 @ 15:57:14
URL: http://sawraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hanna stjernström har skrivit det på sin blogg och alla vet att du följer den slaviskt. varför ska jag stå för vem jag är om du inte kan stå för att du aldrig kommer med något eget? fattar du inte att folk tröttnar på dig?

2010-01-31 @ 10:57:58
Postat av: sara

tröttnar på mig? vem tröttnar på mig? de kan ju inte vara folk som läser min blogg som tröttnar på mig eftersom de är en hel del som gör de.. och för de andra så följer jag fasen inte hannas blogg slaviskt :s var har du fått de ifrån? och komma men något eget de kan jag, men jag visste inte att hanna skulle tatuera de där, och hade jag vetat de hade jag ju självklart aldrig gjort de, eller hur? och vad spelar de för roll för dig? de är ju ändå hanna de här handlar om så du behöver ju inte ens öppna käften

2010-02-01 @ 01:01:11
URL: http://sawraaa.blogg.se/
Postat av: ida forsberg♥

Snyggt ditt axelsmycke blev :)

+ du som är anonym.... kommentera inte nåt om du inte kan stå för vem du är!!!!!!

2010-02-02 @ 15:46:20
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0