inhandlat

Har skaffat mig lite nya småsaker de senaste dagarna. Underkläder, mascara, strumpisar och ett par skor. Har även hunnit vara kattvakt till Hedda sen senast, och ska vara de på torsdag till tisdag också då mormor är i Stockholm, så då får jag bo i hennes lägenhet :) Mycket mer är det inte som har hänt faktiskt.. Har varit med Erik lite i helgen, fast han var jätteförkyld så var bara med han en stund. Stackars hjärtat, fast han verkar må bättre nu :)
Mitt projektarbete på tal om annat är nu också klart och inlämnat vilket känns så sjukt skönt att de äntligen är klart, och Annci tyckte det såg bra ut så får väl hoppas på ett bra betyg!

På tal om något helt annat så är jag lite orolig över att jag inte kommer kunna åka till Turkiet den 16e maj.. Tänk om de där askmolnet är kvar så vi inte kan flyga? Då kommer jag gråta..

1-2 En söt Hedda ligger och trycker under min säng när dammsugare var framme.
3-6 Mina nya Nelly pjux och mina nya hjärtstrumpisar (med kass kvalitet, första gången jag använde dom idag och redan en fet maska på dom..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0