alive

Lite glest mellan uppdateringarna kanske? haha
Tänkte bara kika in och säga att jag lever. Praktiken flyter på och allt går bra. Ännu bättre är ju att våren äntligen är här. Värmande sol och härliga plusgrader.
En annan underbar sak är att jag fick tag på leopardkängorna. Så nu är dom i mina ägor!
Påsklovet har också farit förbi i en väldig fart.. Tillbringade den med familjen i en stuga i Kåbdalis med skidor och skoteråkande. Superhärligt! Lägger in bilder lite då och då.
För övrigt så beställde jag ett par skor idag. De svarta marble nelly shoes från Nelly.com. De blev ju slutsålda väldigt snabbt, men såg idag att dom hade fyllt på alla storlekar igen. Så frågade pappa snällt och han gick med på de :) Längtar tills jag får ett sms med att dom kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0